Kviečiame susipažinti su Panevėžio Juozo Balčikonio gimnazija
Panevėžio Juozo Balčikonio gimnazija yra mokykla.
Toliau, Panevėžio Juozo Balčikonio gimnazija bus vadinama Gimnazija.
Ką mokiniai veikia Gimnazijoje?
Gimnazijoje mokiniai mokosi daug dalykų.
Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:
- lietuvių kalbos,
- matematikos,
- biologijos,
- istorijos,
- muzikos,
- dailės.
Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.
Gimnazijoje mokiniai mokosi:
- 1 klasėje
- 2 klasėje
- 3 klasėje
- 4 klasėje
- 5 klasėje
- 6 klasėje
- 7 klasėje
- 8 klasėje
- 9 klasėje
- 10 klasėje
- 11 klasėje
- 12 klasėje
Koks yra Gimnazijos darbo laikas?
Gimnazija dirba šiomis dienomis:
- pirmadienį,
- antradienį,
- trečiadienį,
- ketvirtadienį,
- penktadienį.
Gimnazija dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.
Kuo Gimnazija gali Jums padėti?
Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje Gimnazijoje.
Kur galima sužinoti daugiau informacijos?
Daugiau apie Gimnaziją galite sužinoti internete.
Gimnazijos interneto svetainės adresas yra
- https://jbg.lt/index.php
Galite paskambinti telefonu.
Gimnazijos telefono numeris yra
Galite parašyti elektroninį laišką.
Elektroninis paštas yra
Kokią informaciją rasite Gimnazijos interneto svetainėje?
Informacija Gimnazijos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.
Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.
Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Gimnazijos darbuotojus:
- kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
- kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
- kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.
Koks yra Gimnazijos adresas?
Gimnazijos adresas yra
- Respublikos g. 47, 35170 Panevėžys
Autoriai
- Teksto originalą parengė
- Tekstą vertino: xxxx
- Teksto vertinimą koordinavo:
Iliustracijų šaltiniai:
- https://arasaac.org/
- https://www.freepik.com/
- https://www.inclusion-europe.eu/easy-toread/
- https://pixabay.com/illustrations/
- Microsoft Word piktogramų bazė
lskdiclaimer
