Ketvirtokai ruošiasi ne tik biologijos valstybiniam egzaminui, bet ir gyvenimui

Biologijos dalykas, remdamasis moksliniais įrodymais, pagrįstais patirtimi, stebėjimais ir tyrimais, suteikia galimybę atsakyti į daugelį dominančių, svarbių klausimų apie pasaulį ir technologijų įtaką gyvybei. Mokantis biologijos labai svarbi mokinių praktinė veikla. Ketvirtokai biologijos pamokose atlieka nemažai darbų, pavyzdžiui, tiria žinduolio širdies sandarą, sudaro ir analizuoja valgiaraštį, tiria pulso dažnio priklausomybę nuo fizinio krūvio, matuoja plaučių tūrį, nustato reflekso laiką.

Aktyvus tyrinėjimas leidžia mokiniams ugdytis kritinį bei kūrybinį mąstymą, gerinti bendradarbiavimo bei komunikacinius įgūdžius. Susidūrę su iššūkiais mokiniai išmoksta spręsti problemas. Geriausiai mokiniai gilina žinias ir lavina įgūdžius, kai jų mokymas yra grįstas ne instrukcijomis, o pačių patirtimi: kai jie patys kuria modelius, išbando, patiria nesėkmių atlikdami praktines veiklas ir vėl turi ambicijų kartoti tyrimą.

Tikiuosi, kad, išmokius moksleivius taikyti integruotą požiūrį sprendžiant realaus gyvenimo problemas, vis daugiau jaunų žmonių rinksis savo ateitį sieti su STEAM krypties mokslais. Juk didžioji dalis STEAM metodų skatina mokinius aktyviai tyrinėti.


Biologijos mokytoja Virginija Ivanauskaitė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas