Ir mokytojai mokosi

Lilija Svalbonienė,                       
teatro, etikos vyr.mokytoja, meno vadovė, karjeros specialistė

Praėjusią vasarą, birželio 28d.-liepos 2d., aš ir anglų kalbos mokytoja metodininkė  Vaida Garliauskienė žinių sėmėmės Italijoje, Palerme, vykusiuose kursuose “Emocinis intelektas: identifikuoti, panaudoti ir valdyti emocijas“. Jie  buvo vykdomi pagal Erasmus+ programos projektą „Socialinių emocinių įgūdžių tobulinimas siekiant naujų mokinių adaptacijos sėkmės“.

Lektorės Angelos  Winstanley paskaitos praplėtė mūsų žinias  apie emocinį intelektą, sužinojome, kaip jį identifikuoti, valdyti tam tikrose situacijose ir panaudoti mokytojo darbe, kodėl taip svarbu teisingai jį ugdyti  ir tobulinti visą gyvenimą.

Kursų metu buvo kalbama apie vaikų raidą, kuri yra nuolat vykstantis ir evoliucionuojantis procesas.  Aiškinomės, kaip turi būti ugdomas mokinių kritinis mąstymas, kas yra konfliktai ir kokie yra jų sprendimo būdai, kaip ugdyti savitvardą – gebėjimą suvaldyti savo neigiamas emocijas - pyktį, nusivylimą, paniką, kad konfliktų būtų mažiau.

Dvi paskutinės kursų dienos buvo skirtos temoms „Aktyvus klausymas“ ir „Savianalizė“.

Mums, šių kursų dalyvėms, gauta informacija naudinga ir savo dalyko pamokose, ir klasės valandėlėse, bendraujant su auklėtiniais,  ir padedant mokytojams, besikreipiantiems pagalbos įvairiose psichologinėse situacijose. Savo gerąja patirtimi, įgyta šiuose kursuose, planuojame pasidalinti su visais kolegomis, parengdami jiems specialią paskaitą.

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.10 – 08.55
  • 2. 09.05 – 09.50
  • 3. 10.00 – 10.45
  • 4. 11.10 – 11.55
  • 5. 12.20 – 13.05
  • 6. 13.15 – 14.00
  • 7. 14.10 – 14.55
  • 8. 15.05 – 15.50